Naar inhoud
Vlaanderen
Onderwijsinspectie
Zoeken
Contacteer ons
Contacteer ons
Navigatie>
Zoeken
nl
en
fr
Onze organisatie
Contact
Zoeken
Het OK
Het OK in één oogopslag
Wat is het referentiekader voor onderwijskwaliteit?
Wat staat in het referentiekader voor onderwijskwaliteit?
Hoe kreeg het referentiekader voor onderwijskwaliteit vorm?
Wie maakte het referentiekader voor onderwijskwaliteit?
Meer lezen
Doorlichten
Wat is belangrijk in de doorlichtingsaanpak Inspectie 2.0?
Wat onderzoeken we?
Hoe onderzoeken we?
Hoe beoordelen we?
Welke adviezen zijn er?
Hoe ziet een doorlichtingsverslag er uit?
Hoe verloopt een doorlichting?
Doorlichten in de verschillende onderwijsniveaus
Doorlichten na voorlopige erkenning
FAQ
ABC van Inspectie 2.0
Nog meer weten over Inspectie 2.0?
Informatie schooljaar 2020-2021
Andere opdrachten
Controles
Onderzoeken
Advisering
Andere
Levensbeschouwelijke inspectie
Algemene info
Voor ouders
Voor directies
Voor leerkrachten
Commissie
Adresgegevens
Leerplannen
In memoriam
Home
Andere opdrachten
Onderzoeken
Onderzoeken
Onderwijsinspectie in coronatijd: rapporten
Onderzoek implementatie niveaudecreet dko
Evaluatie vervolgschoolcoaching
Onderzoek kleuterparticipatie
Onderzoek Decreten rechtspositie minderjarigen (CLB)
Verkennend onderzoek naar de implementatie van het M-decreet in de CLB's
Onderzoek gecombineerd onderwijs
Evaluatie opleidingsprofielen
Onderzoek talenbeleid
Onderzoek CLIL (schooljaar 2016-2017)
Onderzoek naar de tijdelijke projecten deeltijds kunstonderwijs (schooljaar 2015-2016)
Onderzoek lichamelijke opvoeding (schooljaar 2016-2017)
Onderzoek Leerlingenbegeleiding: hoe kwaliteitsvol is de leerlingenbegeleiding in de basisscholen en in de eerste graad secundair onderwijs?
Onderzoek begrijpend lezen basisonderwijs
Onderzoek begrijpend lezen secundair onderwijs
Verkennend onderzoek ondersteuningsnetwerken (2019 en 2020)