Naar inhoud
Vlaanderen
Onderwijsinspectie
    Contacteer ons
    Contacteer ons
      • en
      • fr
      • Onze organisatie
      • Contact
      • Het OK
          • Het OK in één oogopslag
          • Wat is het referentiekader voor onderwijskwaliteit?
          • Wat staat in het referentiekader voor onderwijskwaliteit?
          • Hoe kreeg het referentiekader voor onderwijskwaliteit vorm?
          • Wie maakte het referentiekader voor onderwijskwaliteit?
          • Meer lezen
      • Doorlichten
          • Wat is belangrijk in de doorlichtingsaanpak Inspectie 2.0?
          • Wat onderzoeken we?
          • Hoe onderzoeken we?
          • Hoe beoordelen we?
          • Welke adviezen zijn er?
          • Hoe ziet een doorlichtingsverslag er uit?
          • Hoe verloopt een doorlichting?
          • Doorlichten in de verschillende onderwijsniveaus
          • Doorlichten na voorlopige erkenning
          • FAQ
          • ABC van Inspectie 2.0
          • Nog meer weten over Inspectie 2.0?
      • Informatie schooljaar 2020-2021
      • Andere opdrachten
          • Controles
          • Onderzoeken
          • Advisering
          • Andere
      • Levensbeschouwelijke inspectie
          • Algemene info
          • Voor ouders
          • Voor directies
          • Voor leerkrachten
          • Commissie
          • Adresgegevens
          • Leerplannen
      • In memoriam
      • Home
      • Doorlichten
      • FAQ
      • Duaal leren

      Duaal leren

      • Hoe licht de onderwijsinspectie duaal leren door?

      Hoe licht de onderwijsinspectie duaal leren door?

      Een duaal traject wordt steeds doorgelicht met aandacht voor zowel de beroepsgerichte vorming als voor de algemene vorming en zowel op school als op de werkplek(ken). Deze doorlichting voert de onderwijsinspectie gezamenlijk uit met de toezichthouders van de Vlaamse Sociale Inspectie.

      FAQ
      • Te bezorgen informatie
      • Het concept Inspectie 2.0
      • Het referentiekader voor onderwijskwaliteit (OK)
      • De rol van scholengroepen / scholengemeenschappen / schoolbesturen tijdens de doorlichting
      • De overgangsmaatregelen: van doorlichtingsronde 3 naar Inspectie 2.0
      • Planning en aankondiging van de doorlichtingen
      • Organisatie van de doorlichting door de school
      • CLB
      • De doorlichtingsfocus
      • Onderzoek kwaliteitsontwikkeling
      • Onderzoek onderwijsleerpraktijk
      • Ontwikkelingsschalen
      • Onderzoek kwaliteitsgebieden
      • De participatie van de leerlingen / ouders aan de doorlichting
      • Het schoolportret
      • Bewoonbaarheid, veiligheid en hygiëne (BVH)
      • Duaal leren
      • Reflectie- en synthesegesprekken
      • Het doorlichtingsverslag
      • Het advies
      • Onderzoekscompetentie so
      • Privacy
      • Nieuwe eindtermen so
      crossloginquestion-circlesearchup-downvlaanderen-logowarning
      Vlaanderen
      verbeelding werkt

      onderwijsinspectie.be is een officiële website van de Vlaamse overheid

      uitgegeven door Onderwijsinspectie
      Contacteer ons
          Sluiten