Naar inhoud
Vlaanderen
Onderwijsinspectie
Zoeken
Contacteer ons
Contacteer ons
Navigatie>
Zoeken
nl
en
fr
Onze organisatie
Contact
Zoeken
Het OK
Het OK in één oogopslag
Wat is het referentiekader voor onderwijskwaliteit?
Wat staat in het referentiekader voor onderwijskwaliteit?
Hoe kreeg het referentiekader voor onderwijskwaliteit vorm?
Wie maakte het referentiekader voor onderwijskwaliteit?
Meer lezen
Doorlichten
Wat is belangrijk in de doorlichtingsaanpak Inspectie 2.0?
Wat onderzoeken we?
Hoe onderzoeken we?
Hoe beoordelen we?
Welke adviezen zijn er?
Hoe ziet een doorlichtingsverslag er uit?
Hoe verloopt een doorlichting?
Doorlichten in de verschillende onderwijsniveaus
Doorlichten na voorlopige erkenning
FAQ
ABC van Inspectie 2.0
Nog meer weten over Inspectie 2.0?
Informatie schooljaar 2020-2021
Andere opdrachten
Controles
Onderzoeken
Advisering
Andere
Levensbeschouwelijke inspectie
Algemene info
Voor ouders
Voor directies
Voor leerkrachten
Commissie
Adresgegevens
Leerplannen
In memoriam
Home
Doorlichten
FAQ
FAQ
Te bezorgen informatie
Het referentiekader voor onderwijskwaliteit (OK)
De overgangsmaatregelen: van doorlichtingsronde 3 naar Inspectie 2.0
De organisatie van de doorlichting door de school
De doorlichtingsfocus
De ontwikkelingsschalen
De participatie van de leerlingen / de ouders aan de doorlichting
Het onderzoek onderwijsleerpraktijk
Het onderzoek bewoonbaarheid, veiligheid en hygiëne (BVH)
Reflectie- en synthesegesprekken
Het advies
Nieuwe eindtermen so
Het concept Inspectie 2.0
De rol van scholengroepen / scholengemeenschappen / schoolbesturen tijdens de doorlichting
De planning en aankondiging van de doorlichtingen
CLB
Onderzoek kwaliteitsontwikkeling
De kwaliteitsgebieden
Het schoolportret
Duaal leren
Het doorlichtingsverslag
Onderzoekscompetentie so
Privacy
FAQ
Te bezorgen informatie
Het concept Inspectie 2.0
Het referentiekader voor onderwijskwaliteit (OK)
De rol van scholengroepen / scholengemeenschappen / schoolbesturen tijdens de doorlichting
De overgangsmaatregelen: van doorlichtingsronde 3 naar Inspectie 2.0
Planning en aankondiging van de doorlichtingen
Organisatie van de doorlichting door de school
CLB
De doorlichtingsfocus
Onderzoek kwaliteitsontwikkeling
Onderzoek onderwijsleerpraktijk
Ontwikkelingsschalen
Onderzoek kwaliteitsgebieden
De participatie van de leerlingen / ouders aan de doorlichting
Het schoolportret
Bewoonbaarheid, veiligheid en hygiëne (BVH)
Duaal leren
Reflectie- en synthesegesprekken
Het doorlichtingsverslag
Het advies
Onderzoekscompetentie so
Privacy
Nieuwe eindtermen so